Gwarancja
Kupującemu przysługuje gwarancja udzielana i rozpatrywana na zasadach w niej zawartych. Firma Aurora Technika Świetlna będąca właścicielem Sklepu Internetowego www.aurora-garden.pl oferuje 24-miesięczną gwarancję na produkty solarne Cole&Bright, zapewniając klientom zaufanie i poczucie spokoju podczas zakupów na naszej stronie. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień nabywcy, wynikających z niezgodności towaru z umową.
Warunki
Co pokrywa gwarancja?
Dwuletnia gwarancja przywrócenia zakupionego towaru do stanu zgodnego z opisem i funkcją danej rzeczy, w przypadku naprawy błędu producenta, wady materiałowej lub wady powstałej podczas produkcji, która prowadzi do nieprawidłowego działania produktu.
Ogólne warunki
- Wszystkie roszczenia gwarancyjne należy składać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj: formularz lub poprzez zgłoszenie mailowe na adres sale@aurora-garden.pl. W każdym przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numer telefonu 796 881 848.
- Aby usprawnić proces reklamacyjny prosimy o podanie numeru produktu podczas składania reklamacji.
- Jeśli produkt zostanie zwrócony do Aurora Technika Świetlna, postaramy się zapewnić bezpieczeństwo produktów użytkownika w czasie gdy są w naszym posiadaniu.
- Aurora Technika Świetlna gwarantuje, że zakupiony poprzez Sklep Internetowy www.aurora-garden.pl produkt (poza akcesoriami eksploatacyjnymi, takimi jak akumulatory i baterie) będzie dobrze działał podczas okresu gwarancji. Potwierdzeniem gwarancji jest dowód zakupu; dlatego należy zachować dowód płatności (paragon, faktura, potwierdzenie dokonania płatności kartą, wyciąg z karty płatniczej lub inny dokumentu potwierdzający miejsce, dane sprzedawcy i datę zakupu).
- Jeśli koszt naprawy nie jest ekonomiczny, możemy zdecydować się na wymianę produktu. Jeśli produkt nie jest już dostępny, możemy zaproponować jego wymianę na podobny produkt o takiej samej lub wyższej wartości. Wartości te są określone przez wartości produktów w czasie wymiany.
- Użytkownik poniesie odpowiedzialność za koszty ponownego przesłania produktu, jeśli wada nie jest objęta przez niniejszą gwarancję.
- Gwarancja nie podlega przeniesieniu na stronę trzecią.
Szczegółowe wykluczenia
1. Materiały eksploatacyjne, takie jak baterie i akumulatory nie są objęte gwarancją.
Ogólne wykluczenia (czego NIE obejmuje gwarancja)
- Zużycie wynikające z normalnego użytkowania i warunków atmosferycznych.
- Uszkodzenie spowodowane uderzeniem, wstrząsem, upadkiem, zakurzeniem, piaskiem, brudem, wilgocią, wyciekającymi bateriami, ogniem, kradzieżą, próbą kradzieży, wandalizmem, korozją, zanieczyszczeniem lub zalaniem wodą, porywistymi wiatrami, błyskawicą czy innymi niekorzystnymi warunkami pogodowymi
- Nieprawidłowe zastosowanie, przechowywanie lub obsługa produktu
- Wszelkie naruszenie warunków użytkowania niniejszej gwarancji lub warunków umowy
- Nie przestrzeganie pisemnych instrukcji produktu naszych lub producenta
- Utrata jakości, pogorszenie wydajności czy rzeczywiste uszkodzenie w wyniku użycia części innych niż elementy zamienne (takie jak materiały eksploatacyjne), które nie są wykonane ani zalecane przez producenta
- Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
- Uszkodzenie w wyniku nieprawidłowego zapakowania podczas przesyłki do serwisu lub przedstawiciela serwisowego
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po dotarciu zgłoszenia reklamacyjnego i towaru na adres Sklepu. W celu złożenia produktu do reklamacji, kupujący zobowiązany jest do przedstawienia dowodu zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie dokonania płatności kartą, wyciąg z karty płatniczej lub inny dokumentu potwierdzający miejsce, dane sprzedawcy i datę zakupu). W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.
Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego